Kom förbi Againity i Almedalen Ses vi i Almedalen? Againity är på plats med båt i hamnen och bjuder gärna på fika och pratar lokalproducerad energi, kraftvärme och ORC-turbiner! Dela det här: Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Årets framtidsbolag 2018! E.ON lyfter fram Againity